Tuesday, May 8, 2012

contoh cara pr buat fitnah

Saya MENGAKU FITNAH SPR ... Saya Tetap Tidak Akan Mohon Maaf - Saifuddin Nasution

| Sunday, May 6, 2012




PASIR MAS, 6 Mei 2012 - Ahli UMNO Cawangan Kubang Bunggor, Wan Ahmad bin Wan Omar mengecam tindakan Setiausaha Agung PKR, Datuk Saifuddin Nasution Ismail menggunakan identiti beliau sehingga dikaitkan sebagai Timbalan Pengerusi SPR, Datuk Wan Ahmad bin Wan Omar.

Peniaga kedai makan berusia 63 tahun itu kesal dengan tindakan tanpa usul periksa parti itu yang menggunakan maklumat peribadi dari kad pengenalannya untuk mendesak Timbalan Pengerusi SPR itu meletakkan jawatan.

Wan Ahmad berkata nombor kad pengenalannya 490101-03-5179 telah digunakan oleh Saifuddin untuk dimuatkan kedalam kenyataan media PKR yang dikeluarkan pada 27 April lalu.


Artikel seterusnya, klik KLPOS



Sebelum ini, Saifuddin Nasution telah mengeluarkan kenyataan media rasmi PKR menyarankan agar Timbalan Pengerusi SPR meletakkan jawatan kerana dituduh sebagai ahli UMNO ... hanya berdasarkan kepada maklumat dibawah ini.


Nama WAN AHMAD BIN WAN OMAR
No KP 490101035179
No Keahlian UMNO 2374564
Kod Cawangan KUBANG BUNGGOR
Kod DUN 02213 (CHETOK)
Kod Bahagian 022 (PASIR MAS)



Nah ... tuan punya badan akhirnya membuat tampil memberi penjelasan.

"Sebenarnya, ahli UMNO Cawangan Kubang Bunggor itu adalah saya dan nombor kad pengenalan itu milik saya," kata Wan Ahmad.




Pendapat jujur GWM ...

Timbalan Pengerusi SPR Datuk Wan Ahmad perlu mengambil tindakan saman malu ke atas Saifuddin Nasution dan PKR atas tuduhan berniat jahat dan cuba menjatuhkan kredibiliti Suruhanjaya Pilihanraya dan maruah beliau.

Agensi kerajaan tidak perlu lagi beri muka kepada pembangkang yang sudah menjadikan fitnah sebagai makanan dan santapan harian.

Saman malu, tuntut gantirugi sebanyak mungkin ... Ajar puak-puak ini erti bercakap benar dan berhenti dari terus menjadi pemfitnah.

No comments:

Post a Comment