Thursday, February 2, 2012

pr yang mulakan sudah takut..dari blog papa gomo


Kerja Kotor Puak Puak Yang Bernama Reform

Agak lucu bila seorang Blogger yang dikatakan pakar perang Media menyatakan kebebasan bersuara dan menolak politik Fitnah dan lucah keatas para pemimpin. Mungkin ada kebenaran apa yang dikatakan beliau tetapi jika Blogger lain yang bercakap pekara tersebut adalah lebih baik Kreabilitinya.

Blogger Anuar REFORM dalam entrinya sebelum ini menyatakan sokongan keatas Amin Iskandar penulis The Malaysian Insider yang membuat laporan Polis keatas Blogg Papa Gomo. Sokongan buat rakan seperjuangan dalam zaman Reformasi menentang Kerajaan yang mana mungkin ada pejuang UMNO menggangap ianya pekara biasa. Tetapi tidak pada Gomo dan juga rakan blogger yang lain.

Anwar Reform dalam entri nya menyatakan:

"Sebenarnya hak kebebasan bersuara tidak memuatkan hak untuk kita menuduh dan membuat fitnah. Budaya sebeginilah yang sebenarnya mahu diajukan kepada semua agar politik negara ini menjadi lebih matang dan lebih berintegriti"

Agak jangal bila seorang pejuang Reformasi menyatakan menolak budaya menfitnah dan menuduh. Mungkin beliau berada dalam halusinasi yang mana berfikir bahawa pemimpin UMNO menjaganya dengan begitu baik sama sekali sehingga mampu melupakan pekara yang pernah dilakukan beliau sewaktu berada di zaman Budaya Menfitnah dan menuduh Kerajaan terutama Tun Dr Mahathir.


Kebanggan Anuar Reform

‘Saya sebagai penggerak laman web Mahazalim serta Mahafiraun ketika itu berjaya memporak-perandakan pemikiran rakyat terhadap Mahathir,” kata Anuar Md. Nor, blogger yang kini menggerakkan blog UMNO Reform atau pembaharuan UMNO yang mesra-kerajaan. - SUMBER


Mahafiraun, Mahazalim itulah kata kata blogger Reform pada satu waktu lalu yang tidak henti henti dalam melemparkan Fitnah dan mengaibkan Tun Dr Mahathir Perdana Menteri waktu itu. Malah pihak POLIS dikatakan Anjing Kerajaan dalam menyebarkan dakyah kepada rakyat Malaysia agar membenci kerajaan terutamanya UMNO.

Budaya Fitnah telah digerakkan oleh mereka yang beroperasi dalam IKD sewaktu zaman Raformasi. Blogger Anuar Reform pastinya masih ingat modus operandi yang dilakukan beliau bersama sama dengan Hishamuddin Rais dan beberapa nama lain dalam menfitnah dan menuduh Kerajaan, UMNO teruatama Tun Dr Mahathir.KLIK DISINI

Dimana pula kewarasan Blogger bernama Reform ini waktu itu? Apakah nilai menfitnah dan menuduh itu dan ini keatas UMNO, Kerajaan dan juga Tun Mahathir boleh dihalalkan dan dianggap pekara biasa?Malah sehingga hari ini beliau Blogger Reform yang kononya sudah berpaksikan UMNO masih lagi belum membuat sebarang permohonan MAAF keatas Ayahnda Tun Dr Mahathir diatas Fitnah yang beliau lakukan dahulu.

Zaman Fitnah Mahafiraun, Mahazalim pada waktu Anuar Reform ini melakukannya tidak sekadar melalui kata kata sebaliknya dizahirkan dalam gambar gambar Propaganda yang disebarkan keserata pelusuk tanah air. Pendek kata Mahazalim dan Mahafiraun pada waktu itu telah mengaibkan nama Tun Dr Mahathir.

Mungkin pemimpin UMNO lupa mengenai pekara ini, namun bagi ahli UMNO dibawah ini yang celik mata masih segar dalam ingatan bagaimana anjing anjing Anwar Ibrahim ini melakukan serangan bertubi tubi dalam menfitnah Kerajaan, UMNO dan Tun Dr Mahathir.

Gomo mempunyai rakan Blogger seperti GAP, Medan Info dan beberapa nama besar lain yang berjuang waktu ini melanyak Anwar Ibrahim dan Pakatan PAS, DAP teruatamnya PKR secara total. Mereka ini dahulunya adalah saliran dengan Anuar Reform yang mana merupakan pejuang zaman Reformasi.

Hasil dari kesedaran mereka keatas matlamat Anwar Ibrahim yang mempunyai matlamat menghancurkan negara maka mereka ini bertindak keluar pada tahun sebelumnya PRU12 yang lalu dan sehingga kini berjuang atas platform bebas menentang Anwar Ibrahim dan Pakatan. Gomo rasa pembaca boleh menilai tahap serangangang dilakukan oleh Blogger GAP, Medan Info Kita, dan yang lain keatas pembangkang.
Berbeda dengan Anuar Reform yang membuat BLOGG dengan nama UMNO Reform masih lagi seperti watak lalu yang tidak melakukan serangan ataupun melindungi kerajaan apatahlagi UMNO walaupun Blogg nya itu bernama UMNO. Mengapa berbeda dari perjuangan yang dilakukan Blogger GAP, Medan Info Kita dan lain lain?


Sahabat Karib Chegubard

Kemana sahaja Anuar Reform pergi pasti yang akan diulangnya adalah kebanggannya dalam menghasilkan Mahafiraun dan Mahazalim sewaktu zaman Reformasi. Kebanggan yang sekarang ini membutakan beberapa Blogger Pro Kerajaan dan juga Pemimpin Kerajaan. Tapi tidak bagi kami para pejuang yang ada hari ini terutama dalam media baru. Dosa lalu yang dilakukan Anuar Reform dan puak Anwarisnas masih segar dalam ingatan.

Sebenarnya waktu ini Gomo dan beberapa rakan lain diserang cukup hebat oleh pihak dari luar teruatama puak Chegubard dan juga dari kalangan Blogger UMNO sendiri. Bukan Gomo nak mendabik dada tetapi datanglah serangan bertubi tubi sekalipun Gomo tidak pernah mengalah dan mendapat sokongan yang meningkat dari hari ke hari.

Gomo berblogg kerana Anti kepada Anwar Ibrahim dan jika waktu ini banyak pihak yang cuba menghapuskan watak Gomo dalam arena politik Tanah air maka sudah kita tahu apa motif utama yang dijalankan oleh puak Anwarinas ini. Gomo pejuang tegar keatas Anwar Ibrahim dan pekara ini semua pembaca mengatahuinya, apa sahaja mengenai Anwar Ibrahim Gomo akan pastikan rakyat mengetahuinya dan dalam apa cara sekalipun Gomo akan dedahkan siapa Anwar Ibrahim.

Blogger Anuar Reform menolak politik lucah yang pada Gomo beliau tujukan pada entry Blogg Gomo yang mana mendedahkan Video Seks Anwar Ibrahim. Apakah benar beliau menolak politik Lucah ataupun menolak Video Seks Anwar Ibrahim diketahui masyarakat?

Gomo masih ada video Chegubard dan Anuar Reform dan tidak perlu lah Gomo menyatakan apa kandungan video tersebut sebaliknya tanyalah pada Anuar Reform apa mengapa Chegubard Maki Anwar Ibrahim dan mengapa beliau Anuar Reform pertahankan Anwar Ibrahim sewaktu menonton Video Seks tahun lalu dihadapan Dato Eskay.



Chegubard dan Kekasih si UMNO Reform

Anuar Reform menolak politik Fitnah dengan menuduh seseorang individu, agak hairan bila seorang sahabat Chegubard tidak mampu menegur Chegubard yang berterusan menfitnah Datin Seri Rosmah Mansur dan Perdana Menteri Najib Tun Razak. Apakah Anuar Reform terlepas pandang yang sahabat baiknya melemparkan Fitnah?

Biarlah apa sekalipun orang nak kata mengenai Papa Gomo, namun matlamat Gomo dalam mendedahkan siapa Anwar Ibrahim akan diteruskan sehingga ke akhir hayat. Sebagaimana yang Gomo katakan sebelum ini serangan bertali arus ketas Gomo adalah kerana serangan bertubi tubi yang Gomo lakukan keatas Anwar Ibrahim. Mungkin pihak pihak tertentu tidak senang mengenai pekara ini jadi matlamat "KILL THE MESSENGER" Mesti dilakukan keatas Papa Gomo.

Buat Anuar Reform dan sekutu seangkatan, Gomo nak katakan:

"U Fuck With Me, U Fuck With The Best"


Mahafiraun, Mahazalim yang dijalankan oleh Anuar reform dan rakan seangkatannya masih sedar dalam ingatan kami para pejuang pro Kerajaan kerana anda lah semua puak Anwarinas yang memulakan Politik Fitnah, Menuduh, Aib, Caci Maki, Lucah dan sebagainya.


Psssttt.... Pemimpin UMNO buta bila dijilat oleh parasit bernama Reform ini

No comments:

Post a Comment