Sunday, January 22, 2012

saman jgn x saman


"Kak Jat Dah Selak"


"Terlajak perahu boleh diundur, terlajak kata buruk padahnya"
Itulah yang boleh Gomo katakan mengenai isu D.S.Shahrizat Jalil Ketua Wanita UMNO yang juga Menteri Pembangunan Wanita dan Keluarga yang semalam telah menyaman Zuraidah MP Ampang dan juga Rafizi Pengarah Strategik PKR berhubung Fitnah keatas Shahrizat sebelum ini.

Kelmarin Gomo ada membaca kenyataan Rafizi yang mengalu alukan Saman RM100 juta Shahrizat buat dirinya dalam portal milik Pembangkang Malaysiakini. kata Rafizi :

"Pengarah Starategi PKR, Mohd Rafizi Ramli (gambar) berkata, saman daripada Datuk Seri Shahrizat Jalil terhadapnya berhubung pendedahan isu NFC sememangnya ditunggu-tunggu. Katanya, ia kerana mereka mahu menggunakan peluang mahkamah untuk terus mendedahkan secara lanjut dakwaan penyelewengan dalam projek NFC tersebut. "Peluang ini memang telah ditunggu-tunggu agar kami boleh menggunakan kuasa mahkamah untuk mencari kebenaran sejauh manakah berlakunya penyelewengan di dalam NFC, selain dari yang didedahkan setakat ini. "Peluang di mahkamah kelak akan digunakan sepenuhnya untuk membongkar lebih banyak penyelewengan dan bakal diikuti oleh lebih ramai rakyat,"

Emmm Apakah si Rafizi ini seorang yang cerdik ataupun Bodoh? Mengikut kenyataan yang dikeluarkan beliau suka akan saman tersebut kerana akan dapat mendedahkan lebih banyak isu NFC. OPS.... Awat Rafizi ni bodoh? Shahrizat Jalil SAMAN RM100 Juta atas faktor fitnah yang dilemparkan keatas peribadi beliau. Bila masa pulak Shahrizat Jalil Saman mewakili NFC? Hua hua hua... Chekmate bebeh...


Harakahdaily

Hari ini dalam portal Malaysiakini kenyataan Rafizi yang mengalu alukan saman tersebut telahpun diPADAM dan tidak akan dijumpai walaupun melalui carian Google . Yang ada hanya laporan dari harakahdaily sepertimana gambar diatas.

Kenapa Malaysiakini PADAM? Ha Ha Ha....


Oh ada lagi, semalam Zuradah pula mengeluarkan kenyataan bahawa beliau 'Tidak gentar disaman Shahrizat RM100 Juta' Kenyataan tersebut dikeluarkan dalam Malaysiakini portal milik pembangkang. Menurut Zuraidah:

"Ketua Wanita PKR itu "mengalu-alukan" menteri pembangunan wanita, keluarga dan masyarakat itu membawa kes tersebut ke mahkamah kerana menurutnya, ia akan memberi ruang yang lebih besar kepada rakyat untuk menghakimi skandal berkaitan NFC."

LINK nya http://www.malaysiakini.com/news/187142

Satu lagi lembu bodoh dari PKR selepas Rafizi yang mana tidak faham bahawa Saman dari Shahrizat adalah berkenaan FITNAH keatas peribadi beliau dan bukannya saman dari pihak NFC. Ha ha ha......

Dan sekarang ini pula kenyataan dari Zuraidah yang sebelum ini menfitnah Shahrizat sepertimana yang dilaporkan Malaysiakini juga telah di PADAM. Kenapa PADAM ni? Kenapa? Ha ha ha..... Kata Kebebasan Bersuara, tapi kenapa PADAM kenyataan Rafizi dan Zuraidah yang mengalu alukan saman RM100 juta tersebut?

Ini lah bukti kepada kita semua mereka pembangkang sudah semakin takut dengan kebenaran. Rafizi dan Zuraidah yang sebelum ini dilambung mengila babi dalam portal Malaysiakini menfitnah Shahrizat Jalil telah meroyan ketakutan. Kenyataan Zuraidah dan Rafizi sebelum ini yang menfitnah Shahrizat Jalil juga telah dipadam.

Tidak cukup dengan artikel dalam Malaysiakini malah Video video yang ada ucapan Rafizi dan Zuraidah yang menfitnah Shahrizat Jalil sebelum ini juga turut dipadam oleh mereka kerana meraka tahu bahawa FITNAH mereka telah pun memakan diri. Ha ha ha


Shahrizat Mangsa Fitnah Pembangkang

So buat rakyat Malaysia, anda boleh nilaikan dimana kebenarannya. Jika mereka Rafizi dan Zuraidah benar menyatakan Shahrizat Jalil itu Lembu, mengapa bila disaman RM100 Juta mereka MEMADAM kan segala gala artikel berkaitan Fitnah keatas Shahrizat? Mengapa Video yang sebelum ini menfitnah Shahrizat Jalil juga dipadam?

Gomo pinjam ayat yang selalu puak puak PAS gunakan:

No comments:

Post a Comment