Tuesday, May 7, 2013

sedar la orang melayu

Mohd Azarizal · Top CommenterAssalamu'alaikum.
Bismillah....

Khas nye untuk :

Kepada Penyokong PKR, BN, PAS...bacalah dengan teliti.. Apa yang berlaku di negara ini, telah banyak kamu mengetahui dan ana yakin kamu sendiri sudah dapat tahu masalah negara... Masalah itu bukan kerana ingin menang, tapi sebab masalah melayu sokong berpecahan kepada 3 logo berlainan....

1 umno,
1 pas,
1 pkr.

Dengan sebab kelompok melayu yang sokong kepada 3 parti itulah mengundang banyak kekalahan., bahkan tidak dapat undian yang banyak kepada 3 parti. DAP juga lah yang untung ambik alih dengan undian yang banyak.. Di mana ada DAP ambik itu, dia akan luaskan kuasa jajah untuk meruntuhkan masjid islam, akan menghalau melayu keluar, akan tukarkan agama islam kepada agama rasmi gereja dan tempat penduduk melayu akan digantikan oleh cina serta akan banyakan banyak gereja dan lain-lain.

Kesannya..dengan sebab sikap pemilihan kamu ini lah melayu mencari kesengsaraan.. kesilapan pemilihan 3 parti melayu mengundang kepada melayu yang bakal rasa derita satu hari nanti.. apa yang akan kamu akan, dapat, rasailah kesannya.

Kesimpulannya. DAP bukan mahukan kemajuan dan juga mahukan duit.. tapi mahukan kuasa penjajahan ke atas tanah melayu, di mana kamu tidak nampak agenda DAP....kepada PKR, PAS, BN, Janganlah guna alasan mansuh, hudud, kepercayaan, keganasana, kekejaman, rasuah dan lain-lain..walalu apa-apa pun kita redha dan tabah lah menghadapi kemungkinan dari mereka(DAP).... ku andaikan melayu menghuni di satu kawasan, di mana melayu hidup berpecahan , melayu lain tidak dapat menolong penghuni melayu (sekiranya) cina datang ke tmpat kamu, kaum melayu tidak akan dapat menolong kamu.. kamu akan rasa sendiri (susah, derita, dihina) seperti yang di alami palestin. renunglah wahai bangsa melayu....

Pesanan ana, ambik lah pengajaran dan bersatulah kamu dengan umno (4 tahun kemudian) demi keamanan.. bersatulah negara agar jangan biarkan melayu kalah kepada kafir dan hidup ini seperti hidup nya kaum palestin terlalu banyak kena bunuh, di halau dan diseksa....maukah kamu seperti ini.. fikir-fikirlah dengan bijak dan bersatulah dgn kami.... jangan kerana terpengaruh manisfesto, kamu sanggup menyokong kepada yang kamu rasa senang, tapi maklamat kamu lah menjadikan Melayu mungkin hilang tempat tinggal dan pupus di malaysia....bersatulah wahai bangsa melayuku.. ku seru agar kembalikan kepercayaan kepada BN demi keamanan , bangsa dan negara tercinta...(teringat pulak sejarah bagaimana Hang Tuah serta 4 sahabat telah menyelamatkan negara malaysia). Hal ini kerana BN selalu menepati janji. berilah kepercayaan kepada 4 tahun kelak.

fahamilah rukun negara,

Kepercayaan kepada Tuhan.
Kesetiaan kepada Raja dan Negara.
Keluhuran Perlembagaan
Kedaulatan Undang-Undang
Kesopanan dan kesusilaan.

____
fahami makna lagu negara ku dgn pengorbanan melayu.

Negaraku
Tanah Tumpah nya Darah ku.
Rakyat Hidup Bersatu dan Maju.
Rahmat Bahgia Tuhan Kurniakan.
Raja Kita Selamat Bertakhta.

sedarlah wahai bangsa melayu dari kalangan PKR, PAS, BN.. kerana kamu adalah penentu negara...

No comments:

Post a Comment