Tuesday, May 3, 2011

Cakap 2

Anonymous said...

betul tu broo....

walau aku bukan ahli umno cuma skrg ni berstatus penyokong umno......

tapi aku tetap disini membela umno, walau kemana pun aku gi, aku tetap setia disini belasah bdak2 pas yg boddo....

dulu aku pun sokong pas kejap...98-2004 sbb terfana dgn kelentongan anwar...

aku jenis tahu bershukur, dulu gi obesi mara yg tanggung....skrg aku balas jasa baik kjaan pada aku dan keluarga...

pas tolong apa??? nasib baik aku tak tergila2kan pas sampai kene buang kerja...

ada kat pejabat aku yg taksub dgn pas sampai berhenti kerja, dulu asst manager tapi sbb tergila2kan pas konun nak bisness dgn pak lebai, lpas tu habis kene klentong, skrg ada kat penjara di indon.. bayangkann...

aku alhamdulillah kerja dgn GLC dan tak pernah makan rasuah walau dah berjuta aku luluskan kontrak. semoga Allah SWT balas dan beri rezki pada aku dgn berbagai2 cara.

aku sokong kebenaran dan sekali2 tak akan sokong peliwat dan penzina jadi ketua atau jadi rakan.
May 2, 2011 5:20:00 PM GMT+08:00

No comments:

Post a Comment