Saturday, March 16, 2013

pemimpin pr istimewa dari pencacai

"Padan muka dia, baru betul kena ajar,
sekarang dah bergari mampos lah kau"
Mungkin itu sedikit daripada kata kata rakyat diluar tentang gambar diatas yang mana seorang Guru telah ditahan pihak Polis ekoran kenyataannya yang menghina pasukan Polis dan Tentera sebagai "ANJING".


Ketua Polis Kelantan Datuk Jalaluddin Abdul Rahman berkata hasil siasatan pihaknya telah mengenal pasti suspek, penjawat awam berusia 37 tahun berasal dari Pasir Puteh.
"Saya rasa sudah sampai masa pihak polis mengambil tindakan terhadap akaun Facebook ini mengikut Sekyen 41 (A) Akta Hasutan 1948.


"Kalau benci sekalipun dengan polis jangan sampai ditulis dalam Facebook yang boleh dibaca oleh masyarakat Malaysia. Dia (suspek) nak menghasut masyarakat dan meracuni pemikiran anak muda yang melayari Facebook,


Nama Cikgu ini Mohd Lotfhi Nor yang jelas disini adalah seorang bangsa MELAYU dan merupakan ahli dan penyokong tegar parti PAS. Ok baca elok elok apa yang Gomo nak terangkan dibawah ini.

PERTAMA
Selama mana pasukan Polis ditubuhkan yang memaki hamun siang dan malam pihak Polis ini adalah bangsa Cina DAP sejak zaman Komunis lagi. Yang memanggil pasukan POLIS sebagai ANJING juga adalah dimulakan oleh Komunis yang seterusnya digunakan oleh parti DAP serpihan Komunis.


Bila makin maju Malaysia ini maka ramailah orang Melayu perasan hebat dan bagus lalu mengikut jejak Cina DAP Komunis dengan turut sama memanggil pihak POLIS ANJING. Tambah hebat bila parti politik PAS dan PKR menambah perkataan tersebut menjadikannya sebagai "POLIS ANJING KERAJAAN".

Hasil dari apa yang dimulakan oleh parti KOMUNIS DAP maka sekarang ini ramailah Melayu yang mencerca pihak Polis dengan sedemikian rupa. Satu pekara yang cukup jelas telah membanggakan pihak Cina Cina Komunis dengan apa yang telah Melayu lakukan memaki dan mencerca pihak Polis.

KEDUA
Gomo sebenarnya bersimpati dengan Cikgu Lotfhi Nor yang didakwa atas kesalahan Sekyen 41 (A) Akta Hasutan 1948. kerana beliau dilihat keseorangan waktu ini tampa mana mana pimpinan Pembangkang yang mempertahankan ataupun menyediakan peguam buat beliau. Namun nak kasihan lebih sangat pun Gomo tidak kerana apa yang jelas disini adalah orang Melayu harus membuka mata seluas luasnya bagi mencontohi perbuatan jijik pihak pembangkang ini.


Kenapa Tian Chua Ahli Parlimen yang juga Naib Presiden PKR yang didakwa atas pertuduhan Sekyen 41 (A) Akta Hasutan 1948  mendapat layanan yang berbeza beza berbanding Cikgu Syaitan ni? Kenapa ada jurang yang luas antara pemimpin Pembangkang dan para penyokong mereka? Pemimpin Pembangkang kata mereka berjuang untuk rakyat tetapi sekarang ini dengan apa yang berlaku jelas membuktikan bahawa rakyat hanyalah PENCACAI buat pemimpin pembangkang sahaja.

Pagi semalam apabila Tian Chua Naib Presiden PKR dibawa ke mahkamah berlaku pertelagahan apabila 3 orang Peguambela Tian Chua melarang pihak Polis daripada membawa Tian Chua ke lokap tahanan Polis. Malah para penyokong Tian Chua turut memaki hamun pihak Polis seolah olah Tian Chua KEBAL selaku Ahli parlimen dan undang undang yang ada tidak mampu berbuat apa apa keatas Tian Chua.
Muka Kelat Tangan BERGARI

Tetapi apa yang berlaku keatas Cikgu Syaitan penyokong Pakatan PAS ini jauh berbeza dengan apa yang Tian Chua alami. Cikgu Syaitan diheret ke balai Polis dan DIGARI tangannya. Tidaik cukup dengan itu Cikgu Syaitan bermalam didalam lokap Polis makan nasi bungkus air Teh O kosong. Paling sadis bila Cikgu Syaitan tidak mempunyai peguam serta para penyokong untuk mempertahankan Cikgu Syaitan ini berbanding Tian Chua yang penuh dengan para penyokong.


Senyum tampa tangan BERGARI
Serta diringi peguam hebat dan Bodygurad



HOI MELAYU BODOH!!!! Tak nampak lagi ke Level Kebodohan Melayu dalam pakatan Pembangkang? Bodoh sangat ke nak fikir pakai Otak? Cina Babi si Tian Chua PKR pakai 3 orang Peguam, 5 orang Bodygurad serta berpuluh penyokong. Cikgu Melayu penyokong Pembangkang tidak diwakili peguam Pembangkang, penyokong pun tidak ada apatah lagi nak pasang Bodygurad!

Melayu Pembangkang yang terbukti BODOH


Melayu pembangkang sebenarnya saban hari diketawakan oleh puak puak Komunis Cina Bangsat ni. Melayu dalam Pembangkang ikut telunjuk Cina Babi DAP. Hoiiii sedarlah Melayu... Sedarlah!!!!

Apa yang berlaku antara Tian Chua Pemimpin Pembangkang dan juga Cikgu Syaitan penyokong pembangkang telah membuktikan bahawa rakyat dibawah akan dibiarkan mati kelaparan walhalkan pemimpin pembangkang kenyang sampai kembung perut. Itulah realiti dalam pembangkang yang ada dan Gomo harap rakyat Malaysia terutama orang Melayu sedar mengenai pekara ini agar tidak menjadi SI BODOH yang begitu mudah diperbodohkan.

Melayu kena bersatu. Melayu harus bersatu agar bangsa Cina Babi Pembangkang tidak akan sewenang wenangnya memperbodohkan kita. Ni Tanah air kita, Ni bangsa kita kalau bukan kita sesama Melayu nak bersatu siapa lagi yang akan mempertahankan Tanah air ini? Sedarlah wahai Melayu yang ada.....

Psssttt.... Polis Anjing, Komando Mati Katak.... Kena dakwa kedua duanya sama tetapi jauh darjat pemimpin pembangkang berbanding penyokong mereka sendiri. Renungkanlah wahai orang Melayu

No comments:

Post a Comment