Sunday, December 28, 2014

cukai rakyat berapa sen sangat


  • Ismail Swj Cukai kepada rakyat tidak cukup membayar kaki-tangan2 Kerajaan.
    Tetapi Kerajaan yang merancang ekonomi mencari PASARAN dalam dan luar negara berbilion - bilion untuk tabung Kerajaan.


    Sebab itulah parti2 kafir harbi murtad dan munafik iaitu DAP , PKR dan PAS yang tidak berilmu , jahil dan tidak mampu melaksana ajaran dan amalan ibadah2 nafkah atau ekonomi rakyat hendak menyamun ekonomi yang dibangunkan oleh Kerajaan BN.

    Parti2 kafir harbi murtad dan munafik iaitu DAP , PKR dan PAS banyak melaku perbuatan2 terkutuk dilaknati Allah SWT , dilaknati para Malaikat dan dilaknati para penglaknat kerana menjadi Pemimpin2 yang tidak berilmu , jahil dan tidak mampu melaksana ajaran dan amalan ibadah2 nafkah atau ekonomi rakyat malah menjatuh dan menolak ajaran dan amalan ibadah2 nafkah atau ekonomi rakyat serta menokok tambah kemiskinan dan kekafiran serta memesong dan menyesat kaum Muslimin dan Muslimat dari Akidah dan Tauhid maka mudah MENGHASUT menentang dan menolak ajaran dan amalan ibadah2 Jama'ah Silaturahim Persaudaraan kasih - sayang sesama Ummah maka mudah memecah-belah dan memerintah serta menjajah dan memperhambakan kaum Muslimin dan Muslimat.

    Kaum Muslimin dan Muslimat diperingatkan, dinasihati dan dirayu menolak dan menjatuhkan Pemimpin2 parti2 kafir harbi murtad dan munafik iaitu DAP , PKR dan PAS yang sudah bersubahat , bersekongkol , bekerjasama , menyokong kehendak2 Kapitalis Rasis Cina Malaysia dan Singapura yang sudah bersepakat dengan Kapitalis Zionis Yahudi dan Kristian untuk menyerang dan menjatuh Pemimpin2 kaum Muslimin dan Muslimat Melayu yang berpotensi , berilmu tinggi , profesional dan bijaksana melaksana ajaran dan amalan ibadah2 nafkah atau ekonomi kaum Muslimin dan Muslimat serta rakyat jelata. Sekian. ASSALAMUALAIKUM .

No comments:

Post a Comment