Thursday, October 23, 2014

bila pr terdesak



  • Dwan Junid Rmf Jika anda Peka: Ini lah kebiasaannya..
    Bila Pembangkang atau macainya telah terdesak dan diviralkan sehebatnya ..untuk menutup kesalahan dan simpati serta menyalahkan orang lain ini lah ayatnya.
    1. Saya akan saman

    2. Saya akan buat report polis
    3. Saya di ancam
    4. Ugutan bunuh
    5. Terima surat ugutan dan peluru
    6. Akaun kena Hack
    7. Saya diekori
    8. Keluarga saya terima ugutan - buat report polis
    9. Letak kepala lembu depan pintu
    10 Ini semua salah UMNO
    11 Itu bukan saya hanya mirip saya
    12 Kami ada bukti
    13 Awak Media mana? OooOo Media kerajaan
    14. U Ulang I saman
    15, U siapa ? U Siapa?
    16. Ini satu pembohongan terbesar dan fitnah terhadap saya
    17 UMNO telah meyuntik racun Arsenik dan virus HIV
    18. DNA? aqpa DNA ? U siapa
    19 Akhbar luar negara upahan UMNO
    4 hrs · Like · 1

No comments:

Post a Comment