Tuesday, May 6, 2014

anak melayu biadap

News Feed

Sembang tgh hari~~
Hati yg warm jadi hot!..dah lah cuaca panas membahang!
Cepat2 istigfar...alhamdulillah skrg dah cool balik...
Ceritanya gini...saya ke Seven 11 nak beli barang...hulur duit rm100...
Lambat betul pekerja tu nk pulangkan bakinya...terkial2...
Saya mmg nak cepat...so saya kata pd mereka "I'm in a hurry"...
Mereka tercengang dan saling berpandangan...
Saya tanya faham tak?..
Geleng kepala tak faham...apa lah budak2 skrg simple English pn tak tau...
Terpakasa saya translatekan...
Sebelum saya keluar sempat jugak mereka menjeling pd saya...marahlah tu!
Saya sempat juga kata terima kasih...nak harap mereka kata terima kasih jgn harap lah...nak kata sorry jauh sekali!
Inilah perangai kebanyakan anak bangsa kita skrg....mmg tak
dinafikan...ish3...
Unlike ·

No comments:

Post a Comment