Sunday, January 6, 2013

komen tentang pas

 
Norel Shah · Top CommenterApakah jasa2 PAS selama ini?
1. Kafir mengkafir sesama umat Islam.
2. Melarang umat Islam bersatu padu kerana dendam kesumat N.Ajis.
3. Lebih banyak membina berhala (3) dari masjid (1 sahaja) di Kelantan sepanjang 23 tahun memerintah. Yg satu2nya masjid di bina tu pun baru je siap!
4. Memundurkan bukan memajukan Kelantan.
5. Meluluskan 44 lesen arak walaupun kononnya mengaku Serambi Mekah.
6. Mengamalkan kronisme. Kroni2 dan sanak sedara pemimpin PAS dapat pelbagai tanah kurnia walaupun suka menuduh UMNO selama ini.
7. Membudayakan Cult of Personality N.Ajis hingga ketahap mendewa – dewakan. Yang kelakar sekali N.Ajis macam suka layanan tahap dewa oleh pengikut2 buta hati dan taksub ini.
8. Tidak membaiki mutu air di Kelantan walaupun Tun sendiri pernah meluluskan peruntukan RM 600 juta untuk menyelesaikan masalah ini pada akhir2 90an.
9. Mengaku memperjuangkan Islam tetapi dari segi pentadbiran lebih teruk dari komunis. Contoh2 terbaik i) Tabung Memali ( haram tau sebat duit anak2 yatim!) ii) Koperasi Kohilal iii) pemecatan Datuk Dr Hasan Ali dari PAS
10. Memfitnah kiri kanan depan belakang dengan muka selamba je. Satu fitnah yg saya tak dapat lupakan sampai bila2 ialah tuduhan Tun berkahwin dengan perempuan muda Cina Singapura. Ini saya dengar dengan telinga saya sendiri dari totok2 PAS!
11. Sanggup membelakangkan bukti2 sahih dan menyokong individu yang gila seks stor kunyit sebagai Ketua mereka semuanya demi politik. Kelakuan mereka ini sebenarnya dah macam umat Nabi Lut. Bayangkan kenyataan bodoh ‘video itu besi!’ demi mengakkan benang basah mereka.
12. Menularnya fahaman syiah dalam PAS dimana Naib Presidennya sendiri yang terkenal dgn kes khalwat dgn bini orang (kawan baik sendiri tu..) di lantik ke jawatan tertinggi dalam parti oleh pengikut2 buta hati dan taksub.

No comments:

Post a Comment