Friday, June 23, 2017

najib 8 tahun

5 fun fact 8 Tahun pemerintahan DS Najib.
1. Beliau terus perkenalkan Slogan 1 Malaysia kerana beliau memahami ketika zaman Pak Lah ada sedikit masalah perkauman dan penyebaran fitnah dan ketidak adilan sesama bangsa.
2. Perkenalkan BRIM, PRIMA, Kad Pelajar Satu Malaysia, Kad Pelajar pengangkutan Satu Malaysia, kedai Satu Malaysia, Menu Satu Malaysia dan macam-macam program untuk membantu rakyat.
3. Menyambungkan stesen-stesen pengangkutan di KL untuk kemudahan Rakyat dan juga memantapkan sistem pengangkutan lembah klang dan negeri-negeri lain.
4. Melabur syarikat China yang ketika ini menjadi port pelaburan terbesar dunia untuk memajukan syarikat di Malaysia dan menarik pelabur seluruh dunia untuk melabur si Malaysia.
5. Memajukan Sabah dan Sarawak dengan memperkenalkan Lebuhraya pan Borneo tanpa TOL dan juga memantapkan sistem jalan di Sabah Dan sarawak secara beransur. (Hang ingat nak bina jalan dan penempatan kat Sabah Sarawak senang macam kat Semenanjung? Dia lebih rumit kerana ia bukit bukau dan bentuk muka bumi yang berbeza dari Semenanjung)
 Zaman DS Najib? Kemajuan demi kemajuan dilakukan walaupun melalui kekangan orang manja Malaysia.

No comments:

Post a Comment