Friday, February 7, 2014

pendekar melayu zaman komunis


Jumaat, 7 Februari 2014

pendekar melayu menawan bandar batu pahat pada era kekejaman komunis!!

artikel ini bukan untuk menanam kebencian, tetapi mengingatkan, kita di malaysia ini dah hidup aman damai dengan pelbagai bangsa dah lama.. peringatan buat rasis kiasu komunis..
pada pemerintahan komunis selama 2 minggu, mereka membuli orang melayu sehina yang boleh, banyak jadi mangsa, di aniaya, malah ketua kampung serta ustaz-ustaz di bunuh, wanita dirogol, ramai orang melayu dah tak boleh tahan dengan kekejaman mereka.

jadi orang batu pahat dan muar tahu sejarah itu, itulah permulaan kebangkitan orang biasa dan pendekar melayu melanyak komunis, sampai komunis minta nyawa kerana amukan orang melayu, mereka ingat orang melayu ni sampah... mereka lupa, keturunan kita adalah bangsawan dan pahlawan serta hulubalang yang simpan amarahnya...

gambar di atas adalah pendekar dan pejuang melayu yang menawan bandar batu pahat dari kekejaman komunis selama 14 hari bermaharajalela, mereka di gelar selimpang merah!! komunis takut dengan mereka..

tercetusnya tragedi 13 mei 1969 dulu pun adalah kerana kiasu komunis juga.. mereka dalang disegenap sudut dalam rusuhan itu di kuala lumpur, mereka lupa, mereka angkuh..

sekarang baka-baka mereka dah ada kuasa, dengan ada kuasa, dapat mengawal melayu 20% dalam pakatan mereka buat hal lagi, mereka menghina lagi, malah mereka mencaci lagi orang melayu... tetapi golongan melayu 20% lah yang puncanya sampai mereka naik kepala.. jadi buat dap.. jangan lah terlalu angkuh kerana anggap semua orang cina menyokong kamu, kamu kena ingat, semua rakyat malaysia ini cintakan keamanan dan perpaduan, haram jadah apa kamu buat ini semua untuk puaskan cara politik rasis dan chuvenis kamu.. bangkai..

ps: buat melayu-melayu 20% dalam pakatan, sampai satu masa nanti tak reti nak sedar, biarkan cucu dan cicit kamu kencing ke atas pusara kamu.. kerana kebodohan kamu menjadi pertualang bangsa dan agama.. memalukan.. puih.

2 ulasan:

  1. Kalo nak belasah petualang melayu aku vote anwar jd no 1...no 2 rapizi budak auww...
    Balas
  2. Aku org muo bro. Aku tahu sgnt cerita selempang merah. Tahu sangat cerita kiyai salleh. Dato onn tahan kiyai saleh di batu pahat. Dato onn kata jgn bunuh semua cina tinggalkan sikit utk anak bangsa kita paham sapa cina ni.
    Balas

No comments:

Post a Comment